Fysikprov


jag märker att jag börjar ha lite brist på bilder så jag får nog ta och fota lite någon gång ;)

nu är jag pluggat ganska mycke faktiskt, läst all fysik en gång och sen har jag tittat på lite frågor som vi har fått och försökt lagra de i skallen ;)
imorgon blir de å plugga geografi, biologi och spanska.
nu är jag ganska stolt för jag vet vad fotosyntesen är ;) fast jag fattar inget av de men jag vet ändå vad de är xD

klockan 9 är de oskyldigt dömd och sen måste man ju titta lite på bonde söker fru ;)
nu ska jag gå ner och se om de finns nåt gott att äta ;) blev lite sugen på glass faktiskt :P

godnatt säger jag dårå eftersom att de inte blir nå mer inlägg ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0