apelsinskal ;)

hej, nu sitter jag här och håller seriöst på somna, men jag vill inte sova än! xD
matchen idag gick väl sädär, de vat 3-3? :O men egentligen gjorde vi ett till mål men de blev visst inte mål enligt domarn ? och sen gjorde vi ytteligare ett mål men de tyckte tydligen inte heller domarna vart mål :(
så egentligen kan man säga att vi vann :)

efter matchen for hela familjen och åt på resturang :) great easten (stavas?) de va gott :)
sen stressde vi hem och jag skyndade mig och duscha sen har jag varit med Alma, hon for typ nyss hem.
men nu måste jag verkligen göra mig vaken, och de blir jag inte av att sitta vid datorn xD hejdå å godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: nea

dom gildes ju visst. Vad pratar du om för mål?

2009-10-25 @ 10:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0