älgjakt ;)



imorgon ska jag följa med pappa och jaga och de ska bli skoj :)
har packat med massor av kläder och jag kommer typ se ut som en sån här ismänniska xD vad är de dom heter? :P typ samemänniska xD

idag har vi ju spelat match, och gissa vem som vann med 3-0? VII SÅKLART! :D:D:D
fast eftersom vi är bäst i umeå så kan man ju inte förvänta sig nåt annat? ;)
så till våren blir de DM final för oss :D

nu ska jag gå ner och sätta ett litet plåster på mitt långfinger och sen hade jag tänkt gå och lägga mig ;)
måste ju upp före sju i morgon :(

godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe okeey :P

Men asså nu ska jag inte göra några nya bloggar :)

Du har faktiskt oxå gjort många bloggar typ 3 st.. Hehe och jag har bara gjort 5 inte stor skillnad..

2009-10-17 @ 22:23:04
URL: http://lifewhitbella.blogg.se/
Postat av: emilia

sv; ja, visst är den! Det var en katt på min kompis landställe :P

2009-10-18 @ 10:44:12
URL: http://beautyrushme.devote.se
Postat av: du vet säker vem ;)

SÅ DU TYCKER JAG HAR MYCKET KLÄDER PÅ MIG ?!?!?!?!?!?<333

2009-10-18 @ 16:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0