16 oktober


tänk om man fick ha sånna där fina ögon ;)

egentligen hinner jag inte skriva nu men jag hade tänkt slänga in ett snabbt inlägg, jag vet att jag suger på skriva och skriver jätte tråkiga saker, men ändå....

idag på skolan har jag fått veta biologiprovet då fick jag 33 av 36 de va välldigt bra för att vara mig!
sen har vi ju även gjort två prov idag och de tycker jag gick bra :)
sen har jag varit med mamma i stan idag och typ fått grejer för tusen kroner.. :P
visar vad jag fått sen, nu måste jag gå ne roch byta om för snart är de innebandyträning :D
hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: A L M A<3<3

vems ögon??

2009-10-17 @ 16:26:36
URL: http://ellamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0