12 oktober


jag vill inte att de ska va höst, jag vill att de ska vara sommar!

idag har jag varit i skolan som vanligt, hade kortdag idag de är så himla bajs skönt! :D
efter skolan va jag med linnea, vi var riktigt duktiga och pluggade i typ två timmar, sen har vi spelat in wallander ;)
hahah men vi är inte så bra på tänka för vi kom på att jag kanske skulle kunna bli gravid och sen så filmade vi de efter att vi hade filmat en massa scener redan och då hade vi ju inte pratat något om att jag va med barn så de går inte att ha med nu ;)

föresten .,.,., din kommentar va jätte fin, och de är klart att jag har märkt att de är dubbat och jag stör mig på de jätte mycke men jag tycker ändå att de är ganska bra, men eftersom att de inte ens gick på tv igår så såg jag inte de.......


om ett tag har vi träning och jag ska fara på den men jag ska inte spela :( är fortfarande ganska förkyld så därför kan jag inte spela :(

pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0