1 oktober



idag har de varit skola såklart, jag håller ju på med ett par pyjamas byxor och man kan väl som säga att jag kommer få ig ? ;) jag kan inte ens sy rakt! xD
och vi redovisade geografigrejset idag och de gick piss!
jag bara babblade på visste typ i stort sett inte själv vad jag pratade om och sen pratade jag så himla fort så ingen kan ju ha hängt med! :O men saga såg typ vad krister hade skrivit och jag hade typ fått vg :)
saga fick säker mvg+++++++++++++++++++++++!
linneas grupp han inte redovisa idag, men hon kommer säkert också få mvg++++++++++++++++++!

imorgon blir de super kul för då ska vi ju till sundsvall med innebandylaget och spela norrlandsslutspelet :D:D
de blir super skoooj, nu ska ja packa sen får jahg plugga lite, hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: saga

det fick jag inte alls det, fin bild:D

2009-10-01 @ 17:21:24
Postat av: Emmelist

nej det är inte jobbigt. dom sitter ju fast runt handleden som ett vanligt armband :) dom är hur läckra som helst och jag älskar dom! :D



jo jag har tre stycken, min syster som designar dom faktiskt :)

2009-10-01 @ 17:57:22
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: emilia

sv; Tack! o detsamma :)

2009-10-01 @ 18:45:36
URL: http://beautyrushme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0