tacos-kväll ;)

hej, idag har jag varit på skolan i 12 timmar :S
vi har ju tema dag till på torsdag och då ska vi göra lite tråkiga saker. idag har vi lärt oss om datorer, som om man inte förstår sig på dom? vi fick lära oss hur man söker på hitta.se och google, snälla nån! sånt kan man ju redan :O
sen har vi varit på missionskyrkan och typ lekt lekar och sån skit?

och halv fyra började vi laga tacos, alla föräldrarna och syskon skulle komma till skolan och äta de så vi får pengar till klasskassan. jag och linnea fick typ hacka fem lökar. de va inte skoj! vi började ju typ gråta hur mycke som helst! :P
i alla fall så blev tacosen god ;)
jag, saga och linnea fick sköta disken :( de känns som att mina fingrar ska blottnas upp! jag har typ haft dom i vatten hela tiden! jag har sköljt  av typ 160 tallrikar! :o :P

nu ska jag plugga lite sen ska jag gå och lägga mig, jag är dö trött! :P
hejdå♥

Kommentarer
Postat av: natta

12 timmar?? oj hur kommer det sig?

2009-11-24 @ 20:54:32
URL: http://natalies.se
Postat av: Anonym

sv. Ja hockey är verkligen underbart att se på:D Vet inte vad jag skulle ha för liv på fritiden utan den ;$ haha



Okej, men åh vad härligt att få vara ledig från skolan halva dagen! Får hoppas att ni hittar något fint på stan då :)

2009-11-25 @ 16:00:54
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: nea

host ehmm, nu överdrev du väldigt mycket hörru. Du fick skölja av typ hälften ju! xD

2009-11-25 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0