lllllll

hej
för ett tag sen tog jag en alvedon så nu svettas jag jätte mycke!
känner mig helt snurrig. men eftersom jag är less på se tv så hade jag tänkt läsa lite bloggar och annat.
mamma har köpt julskum så nu blir de å sitta i soffan med pepparkakor och julskum ;)
sen är de ju lite extra mysigt nu för man har ju satt upp adventsljusstakarna ;)
jag kan inte fatta att de är första advent om två dagar!:) och då är de julmarknad också, och match, om jag är friska måste man ju fara på julmarknaden, man måste ju få lite julstämning! ;) och sen kanske jag åker och tittar på matchen, men den är typ långt borta och jag vet inte om jag har någon skjuts, men nu ska vi inte hoppas på för mycke, jag kan ju lika gärna ha 39 grader feber som jag har haft idag :(

ne nu ska jag sluta babbla om jätte tråkiga saker, de blir inte ens någon bild till de här inlägget, ännu tråkigare va? ;)
aja hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: MATILDA

åh vilken julkänsla! =)

2009-11-27 @ 18:17:24
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0