JULESKUM

hej, idag när jag kom hem från skolan så gick jag och rotade i skafferiet i hopp om att hitta något gott att stoppa i mig. GISSA VAD I FOUND? ;D (linnea jag är lite less på våran svenskengensla men nu pratar man ju så på riktigt nästan xD) JULESKUM! :D jag hittade juleskum! ;) så nu har jag suttit och ätt de ;)



våran dator har redan blivit lite seg :( hehe, jag måste nog ta de lite lugnare med datron ;)

juste, jag skulle berätta en dampig sak med min tv...
JAG KAN INTE SE WALLANDER PÅ MIN TV?! :O
jaa, de är helt bedrövligt!
jag kan se vilken film som helst, FÖRUTOM wallander!
som jag typ ser på mest!
jag har provat alla wallander och ingen av dom funkar på den tven men på andra tvar i huset funkar dom :o
sen har jag provat massa andra filmer på min tv men dom går jätte bra å se! 
AAH! jag blir galen! nu behöver jag inte bara en dator! nu behöver jag en tv med!!


nu ska jag sluta dampa och hitta på något annat, hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: MATILDA

skumtomtar <3



sv. Hihi ja det hade vi !=)

2009-11-23 @ 17:19:49
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: A L M A<3<3

Haha det var inge farligt alls:D

Det gjorde inge ont alls:D

Asså det kändes när dom stoppa in sprutan men sen kändes det inge mer, eller jo när dom skulle ta pulsenXD

2009-11-23 @ 19:18:14
URL: http://ellamor.blogg.se/
Postat av: ida tiiep

haha ja ;)<3333

bara för att jag va lat ;)

2009-11-23 @ 20:23:48
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0