jul!


i inlägget innan skrev jag att jag länktade till i sommar, men nu vet jag inte riktigt hur jag ska ha de, just nu sitter jag här och har de jätte mysigt! lyssnar på jullåtar och har ljus tända och sen är de helt mörkt både ute och inne! :D
de är jätte mysigt ju! :D

i skolan idag har jag varit ensam ;)  heheh ne men eftesom att både saga och linnea som jag är med typ hela tiden är sjuka, så jag känner att jag inte riktigt passar in med dom andra :p
nu kom mattias upp så nu är de inte mysigt längre :(

skolan har varit som vanligt, massa saker man ska komma ihåg och så ;)
imorgon har vi lite kemiläxa och nån so grejs, ivert är nog den mest virriga personen jag känner! :P
han glömde bort att han hade ne lektion idag så vi va utan lärare i tjugo minuter och sen hade vi lektion i tio ;)
klassråd, och jag tror han inte hade så mycke å säga för han pratade typ inget han lät mest oss prata, han kanske va lite chockad ;) haha xD
nu ska jag sluta babbla och göra lite läxa, sen blir de träning ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

sv: hihi, japp :)

åh, vill ha jul :D

2009-11-11 @ 16:53:22
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: nea

haha, nej då camilla! Du är inte stor! xD Jasså du, dom är supersöta! ^^

2009-11-11 @ 17:18:27
Postat av: MATILDA

GE MIG JUL.

sv. Haha jarå, allt bra med mig ;)

2009-11-11 @ 17:57:14
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: ida

Snälla, boosta min systers Ego!

Hon vill så hemskt gärna åka till New York. Har fått höra hennes tjat sen hon var 5 så snälla, hjälp henne så hon kan hålla käft!

http://support-sena.samsung.com/BoostYourEgo/sv-se//342#/start/linear/342


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0