johanna sällström!


jag har suttit och googlat johanna och läst massa tråkiga saker så nu sitter jag å gråter, vilken liten fjolla jag är!:P asså dumma människa!:( ne så får man inte säga men hon kan ju inte bara ta livet av sig sådär, jag vet att de va ganska länge sedan men skitsamma. å hon har ju en dotter, vars bor hon nu? för johanna va ju skild och pappan bodde ju typ i berlin eller något? talulah kan väl ändå inte ha flyttat till berlin? jag blir så himla sur, hoppas hon har de bättre nu i alla fall. jag tycker att de är lite hemskt att hon va med i tsunamibajsgrejset i thailand, de är dens fel att hon inte lever! :(
och sen har jag tänkt på en sak, VAD FAN HÄNDER NÄR KRISTER DÖR?! :O:O eller inte vill spela in något mer?
då blir de ju inge mer kung wallander, när varken ola, johanna och krister är med är de ju inte ens lönt att se de! ;(

Kommentarer
Postat av: A L M A<3<3

Du kan få en önskelista fast det står mest massa skit, fast det finns saker du kan köpa till mej där:)

2009-11-28 @ 11:09:16
URL: http://ellamor.blogg.se/
Postat av: MATILDA

Sorgligt det där :/



sv. Hahah ojaa ;D

Jo det blev idol igårkväll, och jag tyckte det var rätt att Mariette fick åka! Vad tycker du om att hon fick lämna?=)

2009-11-28 @ 13:28:11
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0