farsdag ;)


pappas farsdagspresent ;)
på insidan av kortet står de



sen köpte jag en almenacka och en penvässare till mig ;)

idag är de ju farsdag och jag kanske inte har berättat att jag va i stan igår, men de va jag i alla fall, med saga :)
då köpte jag en farsdagspresent ;) jag köpte den mest sjukaste grejen som jag aldrig skulle tänka mig köpa till någon xD men eftersom vi verkligen behöver de så köpte jag.........ett tangentbord! ;) för 99 kr ;)
så snart ska jag ge de till pappa ;) så får jag be han fixa de sen ;)

nu ska mattias ha datorn hejdå♥

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

måste ge min farsdagspresent snart :D



sv: ja! :D

2009-11-08 @ 19:24:11
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: nea

haha, ett tangentbord! Pappa fick också det där omslagspapperet! ;)

2009-11-08 @ 19:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0