29 november

nu har jag laddat hem hela förra säsongen av oskyldigt dömd, och johan falk ;) hehehe.
och eragon till mattias ;) hahah han är ju snygg, de märkte jag igår när jag tittade lite på de xD

idag mår jag prima (nästan), och jag ska fara på julmarknaden, hur de blir med matchen har jag inte riktigt bestämt än..... kanske far jag och kollar eller så är jag hemma och tar de lugnt och vilar upp mig.
jag och mamma har nyss bakat lussebullar, mysigt :)
JUSTE! :P IDAG ÄR DE JU FÖRSTA ADVENT! :D :P
men nu måste jag ner och göra mig i ordning för marknaden. hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Haha jag såg eragon igår också, sötkille som spelar han ;D Men Eragon är ingen film i min smak riktigt.



sv. Jaa verkligen, är ju hur mysigt som helst !=)

2009-11-29 @ 17:33:34
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: MATILDA

sv. Haha mycket smart, ja xD



Okej, jaa men samma här ;)

2009-11-29 @ 19:41:36
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0