6 november


wihoo såpbubblor ;) jätte dålig bild men ändå.

hej, jag vet att jag verkligen är superdålig på skriva här, men de bara blir så!
jag har ju inte skrivit något under tiden jag varit sjuk och de har varit jätte skönt å slippa de, men jag känner att jag måste ha någonstans att skriva av mig ;)

skolkatalogen har alltså kommit!!! :D
jag såg ju såklart ut som jag brukar, jag håller alltid på skratta ihjäl mig :(
men annars tycker jag bilden blev bra, de är dåligt att man inte får göra till sig!

efter träningen satt jag och saga å kollade igenom typ hela skolkatalogen och typ kommenterade alla xD
och sen råkade jag spela in ljud och sen pratade vi om en massa
jag - han har typ böghår och brunkräm
saga - men camilla, säg inte sådär de är ju dumt! :P
jag - ja men jag måste ju få släppa ut min ilska på någon!!!

typ så där pratade vi och jag förstår inte alls vad jag menade! jag bara babblade på xD

nu ska jag sätta mig med dom andra i soffan och hejja på tove ;D
hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: MATILDA

yey, bubblor B-)



sv. Jaha okej, haha ja det är härligt att få skolkatalogerna! Bara kolla igenom är kul, och särskilt om det är någon person som kompisen pratar om men man inte kopplar vem det är, då äre bara å ta fram den å kolla ;)

2009-11-07 @ 15:28:00
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0