vafan har man för brorsa egentligen?! :O

de här inlägget är riktat till saga antonsson;)
saga hur visste du att de hade hänt något? :P va de för att du hörde att jag skrek? ;)

jag skriver en liten fin berättelse av de ;)
de va en gång en kväll när lilla camilla kom hem från sin innebandyträning, hon skulle springa in på sitt rum och hämta sin mobil för att saga hennes kompis hade bett henne göra de för att utanför grannhuset stod en brandbil och då sa saga att camilla skulle filma om de hände något spännande, så då gjorde camilla de. men när hon kom in på sitt rum fick hon till sin fasa se att hennes mobil inte låg där hon lämnat den, då tittade hon upp för att leta efter den  och då såg hon de förfärliga! hennes säng va helt uppriven och alla nästan alla sängkläder låg på golvet! hon blev rasande och skrek bara rakt ut allt vad hon orkade! pappa skyndade sig till hennes rum och sen såg han också de förfärliga, och inte nog med de! hennes bror hade även ritat på klasslistan och skrivit johan, markus och viktor i love you! och då tänkte hon ne nu får de vara nog! hon hade ju fortfarande på sig ytterkläderna och innebandyklubban hängande på axeln, hennes pappa hade redan gått till hennes brors rum och börjat skälla på honom, men camilla rusade in på hans rum och började slå honom med innabandy klubban! men innan hon rusat till hans rum öppnade hon dörren och skrek till saga - jag ska bara döda mattias du kan gå hem så berättar jag vad som hänt! saga svarade typ något liknande som - okej
och efter att hennes bror berättat vad han gjort blev camilla ännu argare! varför hade han varit och hoppat i hennes säng?! och sen när hon hittade sin mobil såg hon att han hade ju skickat massor av bilder till hennes kompisar och de hade såklart kostat massa saker så då bestämde sig camilla för att mattias skulle ge henne 32 kroner! 20 kroner för skadestånd för att camilla blev ju tvungen att bädda sängen och ta bort hans mandarinskal som han hade spritt ut på golvet! och 12 kroner för att alla mms kostade de.

hgahahahhahahahah jag måste säga att jag är enormt duktig! hööömh!!!
typ på nåt sånt sätt gick de till, men mattias gjorde mer saker men dom orkar jag inte säga ;)

nu måste(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) jag plugga :( provet kommer gå käpprätt åt helvete ;)
hejdå♥

Kommentarer
Postat av: ida

hahahaah ! stackars dig <3333

2009-12-09 @ 20:52:35
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: sofia

Sv, tack så mycket, desamma :)

Nej, det har jag inte!

2009-12-09 @ 21:49:06
URL: http://sofiaengqviist.blogg.se/
Postat av: Cajsa

funderar på att gå och lägga mig. är sååå trött!

2009-12-09 @ 21:58:29
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: nea

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-10 @ 15:53:41
Postat av: saga

hahahahaha, du är väldigt rolig på att förklara;D

2009-12-10 @ 19:49:44
Postat av: tiina,

sv: thih tack, dsm!

ja, det är min katt:)

2009-12-10 @ 20:46:43
URL: http://tiinakivipaasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0