sankta lucia

hejhopp, jag sitter här i pyjamas, nu, halv 3 :P jag tog nyss på mig den ;)
vi spelade match klockan 11 och nu är jag skit trött! matchen gick inte så jätte bra men vi va bara 9 spelare och dom vi mötte spelar även i 93 serien... så dom är alltså typ skit bra... vi förlorade med 6 1 :( men vi va bra ändå. kanske lite sega bara..

snart kommer mamma och pappa hem från sundsvall :D då kommer dom komma hem med massa julklappar så de blir ju lite spännande ;)

idag är de ju lucia och jonas pratar om att han vill träffa den riktiga lucia å att jag och han ska leka lucia och en massa sånt ;) men de ville inte jag så då fick farmor och jonas leka de istället ;)
och perfekt till lucia så SNÖAR de :D:D:D
gö se myset ;)

nu kommer de lite julbilder här ;)

jonas va tärna och baloo lucia ;) visst ser baloo ut att trivas? ;)









igår slog jag in lite julklappar ;)

hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R - jag och kameran

Sv: Åh tack så hemskt mycket :)

2009-12-13 @ 15:50:30
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Är det din lillebror? Han var ur gullig :-D

Sv: Tack så mycket :-D Här är allt bra är lycklig över all snö! Och One Tree Hill är bara bäst!

Hur är det själv?

Kram

2009-12-17 @ 20:06:36
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0