JULAFTON! :D

wihooo :D äntligen julafton :)
egenligen är de inte så speciellt, de är ju över om 24 timmar ;) haha men skoj är de, och mysigt :)


i morse öppnade jag ida åsens julklappar som jag fått av henne. jag fick en mascara som säkert är jätte dyur sen fick jag en ljuslykta och tre ljus och ett par söta örhängen :) kommer bild på allt lite längre ner.

nu på morgonen har jag hjälpt mamma i köket och typ skalat 7 ägg och 31 potatisar, GANSKA DRYGT! XD
och mamma va ganska konstig hon trodde inte att 31 potatisar skulle räcka till 13 människor! :P
men vi är ganska storätiga i vår släkt ;) speciellt killarna, förutom jonas och mattias ;) jag sa till mamma ba ja men hur många potatisar äter alla, då svarade mamma leif äter väl 4, pappa med kanske, eva två-tre och alla barnen kanske två och mormor, morfar två-tre men farmor och farmfar är ju inte så storätliga xD hahaha inge skoj men ändå ;)

lite bilder från morgonen :)



vi har ganska mycke julgodis ;) allt är gott förutom marzipan äcklet


de där fick jag av ida åsen :) hon får bara skitsaker av mig :(

så där ser örhängena ut :)


istället för en liten dumle i paketkalendern fick jag en stor chokladtomte (som jag redan ätit upp xD)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

God jul, sötaste! :)

2009-12-24 @ 13:13:59
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: ida <33

FY FAN VAD FULA SAKER ALLTSÅ !!!<33333333

åhhhh !!!<3333333

jag älskar dig <33

jag ska aldrig byta örngott <33333333

2009-12-24 @ 23:38:50
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0