jävla segskit!

våran dator har fått en nytt namn! :D jävla segskit! ;(
de tog ungefär tio minuter för mig att komma hit från att jag satt mig på stolen! ;( jag kan bara uttrycka de med två ord! jävla satans segapa! de va tre men skiter jag i!! :p

idag på skolan såg vi harry potter och jag tror att jag somnade för jag vet i alla fall inte vad de slutade med..... jag vaknade av att saga gjorde något med mig :p
jag borde verkligen plugga! :( shiiiiitt! om på torsdag har vi prov och jag kan typ inte ens hälften! :( :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:((:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:((:(:(:(::::::::::::::  aaaaahh! hyyypeeeer! :P
en två tre fyra fem sex sju åtta nio tio, så nu är som vanligt igen :D
men jag orkar inte jag vill inte jag jag jag jag har nyss bakat pepparkakor :) men de gick inge bra för alla gick bara sönder.
nu känner jag mig som alama men vi är ju kusiner så..! aja nu måste jag göra något åt mitt förbaskade liv! hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Cajsa

tackar! :D

Jag blev faktiskt nöjd själv och jag brukar inte bli nöjd med mina designer..^^

2009-12-08 @ 21:07:25
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: A L M A<3<3

hahaha

2009-12-09 @ 17:54:51
URL: http://ellamor.blogg.se/
Postat av: nea

det där var nog det knäppaste inlägget jag någonsin har läst!! xD

2009-12-10 @ 15:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0