datoir

ja jag lever, men jag har inte haft lust/tid att uppdatera.
vill ni veta vad jag fick i julklapp?

























EN DATOR!!!!! :D EN BÄRBAR! :D
och massa andra grejer men jag orkar inte skriva allt nu, kan göra de senare.
idag ska stefan min älskade tekniska morbror fixa min dator så internet funkar :D:D pappa suger så han kan inte göra de. nu ska jag gå ut och leka med jonas i en och en halv meter snö :D:D:D de har snöat hur jävla mycke som hellst! :D skriver mera sen

hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Cajsa

åh, vill också ha en laptop! ^^

Kan dock inte se bilden..:P vet inte varför.

Jag ska spara till en bärbar..XD hehehe..:P Jag ville ju ha en kamera men fick ingen.. :( men ska köpa en på torsdag! :D har kollat på en som jag vill ha nu så jag har lagt undan den. :)

2009-12-27 @ 12:12:57
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: DLC

sv: haha okej ;D

tack så mkt för gratulationen ;D

2009-12-27 @ 12:19:06
URL: http://bbebot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0