bonde söker fru

nu sitter jag och tittar på bonde söker fru, de ä så sjukt dåligt!:P
men sen blir de ju kung oskyldigt dömd :D

idag på träningen gick de väl inte så super bra, sen på fredag så har vi två träningspass ;)
idag på skolan har de varit tråkigt som vanligt, vi gjorde typ inget speciellt.
asså han knäppskallen i bonde söker fru snackar om sig själv som en tupp? :p

på fredag ska saga sova hos mig, vi ska äta hos mig och se på idol ;)
jag känner att jag behöver plugg på alla prov vi snart ska ha.....
nu ska jag titta lite saker på datorn sen ska jag gå ner och se tv :)
hejdå♥
jag känner att jag måste lägga in lite bilderm så nu blir de en stor fet bildbomb! ;)























Kommentarer
Postat av: nea

den där med lampan har jag tagit! xD

2009-12-03 @ 15:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0