Biologiprov


jag tycker våran biologi bok är lite läskig ;] eller hur?

nu sitter jag och tittar på bonde söker fru och då märkte jag en sak ;) fjollan och camilla som är i turkiet åkte på samma båtresa som vi åkta på när vi va i turkiet ;) heheh
asså han är så sjuk pinsam! stackars hans vänner dom borde skämmas ganska mycke över han xD eller han kanske inte har några vänner... :P

biologi provet imorgon tror jag ändå inte komemr gå så dåligt... pappa förhörde mig och då kunde jag allt.. hoppas de är samma fråger på provet som instuderingfrågorna ;)
haha aja hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Christina

SV; Ohja, det är så sanslöst kallt!

Tur det finns varma inneskor och te som värmer gott :)

2009-12-17 @ 20:56:15
URL: http://chrystina.blogg.se/
Postat av: saga

jag blev typ rädd när jag bläddra ner;) haha

2009-12-18 @ 19:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0