3 december

om 20 dagar länktar man ihjäl sig just nu :p

idag är de ju torsdag och de betyder att de är en dryg skoldag, och bilden på sista lektionen suger alltid, men nu va de inte så jobbigt, jag kladdade med målarfärg ;)
jag känner mig lite stressad, de är massa saker innan julen som jag typ inte kommer hinna med ;p
men de känns skönt att jag typ har köpt alla julklappar, de är typ bara till fem stycken som jag inte köpt till.

imorgon är de fredag! de äger :D men på skolan suger de då för vi har musik och sen äter vi jätte sent och våran musik lärare är typ helt vrickad... :P

men nu måste jag ta och plugga mer :(
fast först hade jag bara lust att bomba lite med bilder ;) jag har ju inte lagt ut så mycke bildertidigare så jag får ta igen de nu ;p








ska vi någon gång bli normala?






jag och jonas har julklappskalender :D jag får öppna en dumle varje dag ;)






mamma och pappas köpta julklappar ser riktigt bra ut ;) men bara en av dom är mina... :(

och där i ligger julklapparna jag ska ge ;) heheh de är jonas pippifilm man ser ;)

och sen helt plötsligt en sommarbild bland alla vinter bilder ;)

hejdå ♥



Kommentarer
Postat av: saga

:(

2009-12-03 @ 17:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0