16 december

8 dagar kvar till julafton :D

nu sitter jag och tittar på americas funniest home video ;) och allt som händer verkar göra jätte ont :p och snart blir de å kolla på one tree hill :D fast jag måste plugga med :( de vill jag inte, jag kommer inte kunna något!

VET NI VET NI VET NI :D
JAG, CAMILLA LINNEA ANDERSSON SKA FÖLJA MED SAGA LINNEA ANTONSSON OCH HENNES FAMILJ TILL KRETA! :D:D
DEN TYP FJÄRDE JUNI :D
så vi måste ta ledigt från skolan ;) och jag missar skolavslutningen för tredje gången minst ;) hahaha jag vet snart inte hur de går till på skolavslutningar! :P
gissa hur jävla glad jag är! :D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: sara

gosh, jag längtar till julafton :D

2009-12-16 @ 16:14:59
URL: http://nittondemars.blogg.se/
Postat av: ida tror jag att jag hette ;*

hur länge ska ni var där ? :(<333

2009-12-17 @ 14:00:36
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0